Julfesten Uppdatering

Ja då var det över. Jag sitter på jobb idag det är måndag och jag hinne rinte mer än skriva två ord sen ringer det IGEN!!!! vi får s eom jag ens orkar anstränga mig för att göra denna berättelsen bra!

Allting började bra. vi dukade fixade maten och allt var helt perfekt. sen dukade vi upp julbordet som var i form av gående bord (såklart). super god mat och louise julskina var "to die for" verkligen mumsig!
Det blev nog mycket sprit för alla. jag och sandra var helt luriga och skulle bryta oss in i de olika rummen på jobb. det gick inte så bra så vi bestämde oss frö att prova de olika toaletterna som fanns. och vissa var ju otroligt fina!!! nåja. sen hittade vi kopieringsmaskinen och bestämmde oss för att kopiera våra ansikten och saker.. kul kul haha vissa bilder blev helt sjuka!!! haha.

Äsch det hände väl inte så mycket. det var trevligt. folk drack, dansade och snackade. perfekt helt enkelt.

fick höra att jag tydligen var JÄTTE full men det ska jag dementera här och nu! jag blir ALLTID väldigt fnittrig när jag blir full. även när jag inte får en så stor mängd i mig. men jag lyckas alltid skärpa mig om jag orkar haha vilket jag inte behövde när jag bara umgicks med sandra ändå! hihi och jag mådde BÄST av alla dagen efter haha bara en aning huvudvärk medans Somliga låg utslagna HELA dagen och var helt knäckta hihi.. love ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback