Jag brinner AV

Här kommer en lista på lite saker som jag brinner av på idag:

1) Den första och STÖRSTA är sjukvården. vad ska man göra för att få hjälp, ska man verkligen behöva bryta ihop totalt innan de ens inser problemet?!
2) Understimulerande arbetsuppgifter på jobb. man sitter 8 timmar om dagen och glor rätt in i en skärm. svarar på kunders äckligt tröga frågor och är alltid väldigt snäll, go och hjälpsam tillbaka. Fan om jaghaft mer stake så hade jag rutit tillbaka till alla de skitarna som belastar mig och mitt arbete med onödigt korkade fåror och diverse klagomål som överhuvudtaget inte har med mig eller mitt arbete att göra.
 när man förklarar för puckot att jag inte är rätt person att tala med. ELLER när jag säger, tyvärr kan jag inte hjälpa dig men kan jag be någon annan att ringa upp dig?
och då säger ÄNDÅ den jackassen: ja men låt mig bara berätta.
GGOSSSCCHHH jag bryr mig inte!!! är det svårt att förstå när jag säger: jag är inte rätt person att tala med så ljuger jag inte för dig utan jag menar verkligen JAG ÄR INTE RÄTT PERSON ATT TALA MED.
3) Julklappshysterin!! fan man måste hitta presenter till alla och jag ÄLSKAR verkligen att ge bort saker speciellt nät man verkligen är nöjd med sitt inköp. men när man sen inte för alt i världen kan komma på vad FAN man ska köpa till denna personen. denna personen kanske är den VÄRSTA att köpa juklapp till. kanske är det så att personen har så mycket pengar å han/hon kan köpa vad dem vill och då blir pressen på DIG ännu större att hitta något personligt som han/hon aldirg skulle kunna tänka sig. något som du tänkt ut bara för Henne/honom... Och det är ju världens lättaste sak.

Nästa person som kommer och säger:
-ta det lugnt. så illa kan det inte vara. tänk på de i 3:e världen, de har det mycket sämre.
Jag kommer skalla den personen!!

julklappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback