jag bara måste

Jag har tappat bort min kalender så jag får skriva ner här så jag håller koll och inte "dubbelbokar"
Inget viktigt ni behöver läsa men ni kommer säkert göra det ändå hihi.

Måndag: Åka och kika på lite nyårskläder (klänning)
Tisdag: Träffa Sanni Efter jobb och byta julklappar. 17:45 ska vi ses utanför konserthuset och gå på julkonsert med andreas familj.
Onsdag: Träffa Azadeh hemma hos mig 19:30.
Torsdag: Åka hem till päronen och hjälpa till med julutsmyckningen
Fredag: Förhoppningsvis åka iväg och klippa mig riktigt tidigt på morgonen. är ledig, Lön, handla julklppar.
Lördag: Lillejulafton. familjen med respektive ses och firar en "liten julafton" dan före dan hihi
Söndag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback