Inköp igår

Jag köpte en jätte fin svart klänning igår. Jag hittade en liknande klänning på asos.com.
Min är svart och UTAN det glittriga bältet.
istället köpte jag ett brett rött lackskärp på Gina Tricot som jag tänkte ha i midjan.
Min konstruktion blev faktiskt riktigt bra.
till skillnad från min vanliga otur när jag tänker:
-ohh gud vad snyggt detta kommer bli!!.
När jag kommer hem så kikar jag i påsen och tänker:
-hur fan kunde jag köpa detta!!?? Vad tänkte jag med!?

Jag hoppas på att kunna ha denna klänningen till nyår också. man ska ju klä upp sig. bättre att klä upp sig än att klä "ner" sig... I Always Say!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Assnygg klänning! Och det blir säkert jättefint med det röda skärpet. Vore schysst med de där röda skorna till, riktigt heta! ;)

Postat av: msme

Jättefin klänning!
Jag var på kryssning i helgen och hade klänning, låg klart över snittet i klädväg, men vad sjutton, det är kul att göra sig fin! =)

2006-12-19 @ 10:24:52
URL: http://msme.blogg.se
Postat av: Alexia

Msme: Ahh kryssning vart då? haha ja det är ju inte varje dag man ska ut på galej så det tycker jag verkligen man får hihi.

Sanni: ja det är ju det som är "the tricky part" nu ska man hitta shoes att matcha :) blir nog bra ändå hihi.

2006-12-19 @ 11:11:38
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback