Helgens Bravader

Jag var ledig i fredags. Mysigt. Jag och Andreas åkte på shopping spree och sen hade vi hyrt en stuga oxå som vi sov i. De är så äckligt fräscha och luktar i princip bara nytt trä.. LOVE.
Ett nytt rekord har slagits!!!! 10timmar av shopping!!! 10 jävla timmar, förstår ni!? det har väl utvecklats till en sjukdom!! så förutom svullna och förstörda fötter så fick jag gjort av med en jävla massa pengar!! Lovely! Jag kände mig riktigt nöjd faktiskt, trodde jag fått köpt julklappar till alla. men IKKE när jag kommer hem nöjd och belåten så packar jag upp allt. slå in julklappar och sipprar på glöggen. för att inte glömma bort vad jag köpt och till vilka så skriver jag ner allt på ett papper. väl nerkladdat så ser jag att jag missat några personer!! FAN. hur kunde jag slänga ut så mycket pengar och ändå inte ha färdigt allt? Fuck!

På lördagen åkte vi ner till Höör, till mina morföräldrar. där hade mormor gjort en supergod paj och hennes goda äppelkaka. underbart gott som alltid.
Väl hemma i lägenheten så kom andreas föräldrar upp. de gjorde pepperkakshus (vet inte varför den familjen är så kåt på det). Vi pratade och sedan ileddes ett psykologiskt samtal med andreas mamma. Gaahh jag hatar när folk försöker med psyksnack med mig
- Det är inte längre ditt problem
- Det är inte din uppgift längre
- Det är inte ditt liv
- Du får försöka koppla bort
- Det är deras problem nu
- De får ha hand om det själv

och där sitter jag och känner mig som ett jävla kolli. kan vi sluta prata om det!!?? tänker jag och känne rhur det bränner bakom ögonlocken. jag vill bara skrika åt henne. inte åt henne personligen men bara skrika rätt ut!
Hon börjar prata om ifall det varit si och så länge. Att det måste varit så.. vad fan håll käften! du vet ingenting egentligen!
och jag pallar inte av ditt psyksnack!
Låt mig vara och bygg Ert jävla pepparkaks hus, sen åk!!
Sen började hon prata om att jag nog inte skulle söka nytt jobb.. vafan pratar hon om!!?? vad är det som händer!!??
Massa snack om att det var för mycket i mitt liv just nu som är oklart..
Jaha men VADÅ DÅ? jag mår ju inte bra på mitt nuvarande. ska jag sitta kvar där och ha ännu en sak i mitt liv som gör mig deprimerad? NO WAY JOSE!!!
Gahh jag kan bli så arg på sådant!
PSYKSNACK
När någon ska leka "duktig" och ta fram alla tänkbara ord ur sitt verbala sinne.. BAhhhh!!

Söndagen ville jag åka ut till mina föräldrar, jag ville vara där ute, vi skulle ändå lämna tillbaka bilen. mammsen bjöd på mat och jag pratade lite med pappa. han såg hängig ut men var ändå "klar i huvudet".. det var skönt. vi åt god mat och fick goda wienerbröd till erfeträtt.

Som ni Ser så har min helg varit upp och ner. och enligt vissa är mitt LIV upp och ner. Kul Att Höra.. jävligt kul att höra..

Nu ska jag luta mig tillbaka. Tänka taskiga saker och bara mysa..

Är glad att jag har vänner som ställer upp för mig i.a.f!!! Tack!

Ikväll blir det stängning & Träning


130983-80


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback