Härliga Hjärnblödningar

Jag förstår inte hur människan fungerar. De trångsynta Asses som inte fattar att man faktiskt inte ÄR ensam i butiken. att det FAKTISKT finns mängder av folk som också ska fram. De som ständigt envisas med att stå MITT I GÅNGEN med sin kundvagn och just där få en hjärnblödning! mitt i gången på alla ställen som finns, inte intill kanten inte längst upp i gången utan MITT I GÅNGEN, och bara STÅR rakt upp och ner. Det som först kommer upp är att man ska vänta, det rör sig säkert snart! Sen så går hjärnblödningen fan ifrån sin vagn för att kolla på lite olika varor i butiken men tror ni han/hon för in vagnen till sidan? HELL NO! Det är verkligen ingen annan som ska komma förbi. det är inte så att det börjar bli kö runt omkring mig. jag går förnuftigt in till sidan och låter andra passera eftersom jag ändå kikar på något i hyllan brevid. då kommer det fram en vagn som ställer si goch tittar på vagnen som tillhör hjärnblödningen nummer 1. Då bestämmer detta snillet sig för att det är lika bra att ställa vagnen där och även hon gå och leta efter lite varor. Så där springer hon iväg och nu är man helt instängd... mellan två vagnar fulla med vad som inte kan beskrivas som mer är REN SKIT.
130983-120
Jag tittar bakom mig och får se hela kaoset. folk har börjat inse att detta är en Dead End och börjar backa, en del gör usvängar och krokar med varandrar vagnar så nu står folk öga mot öga och Alla vägrar flytta på sig. där står jag och kokar över, för efter nästan fem timmar i butiken med alla dessa personer som oturligt nog drabbats av hjärnblödning samtidigt, så finns risken för att man blir lite kinkig. Jag kör rakt in i den första vagnen och vagnen flyger iväg längst gången och slår in i en trådback längst ner. Den andra vagnen knuffar jag åt sidan så även den slår in i en hylla. Jag skyndar mig igenom gången, full av skratt och adrenalin! Vilken bitch jag är!! wiihoo 1-0 till mig i matchen mellan mig och hjärnblödnings offerna!

Jag tycker helt klart att de kan ha det! bara ställa sig sådär mitt i gången och göra det svårt för de stackars människorna. Men jag medger att det var fruktansvärt underhållande att se hur de skulle ta sig ur den knipan de satt sig i hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback