Har något klart för mig i alla fall.

Jag har fixat en JÄTTE bra present till Andreas. han kommer bli så glad. haha det är underbart får vi pratade om det för SÅÅÅ längesedan och han har tjatat om det sedan dess och nu såg jag ett super billigt erbjudande i en katalog. så istället för att han bara ska få det (trots att jag redan köpt annat) och har även råd att köpa annat till honom!kul va? ja, jag tycker det!

Bjöd med Sandra & chrille på nyår vi får se om de tackar ja. vi kommer sova i jane's värdshus. det är så mysigt. jag hade hoppats att hitta något till nyår på REAN men jag får nog ge upp det där. det är bara såå andrahands sortering så jag komme rnog göra en mängd fynd men det komme rnog mer vara smycken. alldagliga tröor och byxor. vill ju ha en söt liten klänning eller något på nyår,. vet ju hur folk där brukar se ut.. så jag satsar på det lite "finare".. hade ju min favorit på
asos. ska hem och mäta med måttbanden så man ser om den passar. det är ju trots allt på nätet man köper & de är lite "so n´so" när det kommer till storlekar.

Drar med mamma ut till stället för att köpa presenten! tack mammsen I LOVE YOU!!! 130983-90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback