En Bra Förtjänst

Jag tog med mina smycken på jobb idag.
(för er som inte vet så gör jag egna smycken).
Och som vanligt så gjorde jag en god förtjänst, som vanligt så fick jag också "skäll" för att jag är så billig.
(menar såklart priserna på mina smycken)
Jag försöker varje gång förklara att jag inte vill ha så mycket för arbetet, jag gör det för jag tycker det är skoj!
 Jag ska ta lite bilder så ska jag lägga upp det här så ni får se!

Kan säga att en del julklappar blev betalda och ävemn några hundralappar till annat skoj :)
En del har fått handla på kredit, tror folk uppskattar det?
I.o.m att vi jobbar på samma jobb så kan jag jaga skiten ur dem ifall de inte betalar!!!!!!!
Slänga saxar i ögonen perhaps?

130983-126

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eller prova med små,små nålar. De märks knappt från början, omöjliga att spåra från vem de är kastade, och orsakar STOOOR skada..
Eller. Ehhm. jag är trött. Hehe.

2006-12-21 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback