Det Ekar Tomt

Det Ekar tomt i min Blogg. har inte skrivit på två hela dagar....  Nu är jag tillbaka men allt är inte normalt. det har hänt mycket skit.

2 saker som jag inte Kan prata om, men gärna skulle vilja
1 sak som jag inte Orkar prata om
1 sak som jag verkligen Behöver prata om.. men inte på bloggen.. 

Nåja jag ringde min pappa imorse, han lät trött och ledsen han sa att han varit uppe hela natten och inte kunnat göra något, bara legat där i hans säng.. kul va? de skulle göra lite prover och han får nog komma hem över helgen. jaja vi får se vad som händer. 
själv har jag hela helgen full av planer

Fredag: Ledig från jobb åker på en liten tripp
Lördag: Åka ner till mina morföräldrar för att gå på julmarknad och sen käka middag hos dem. undrar hur F A N vi kommer hina ner. tar ändå tre timmar dit eller något?
Söndag:  Andreas är kåt på en lägenhetsvisning så vi kanske går dit annars får vi se.  är helt öppen för förslag... 

Jag är ledsen idag......

Johanna kom och hämta dina marsvin de har INGEN mat kvar!!!!! jag är inte hemma alls över helgen och vem ska då ha hand om dem!?

 

Kommentarer
Postat av: Miia

Dålig stil att ej hämta dem...
Hoppas din pappa inte är alltför dålig. *kram*
Hur går det för er där borta? *saknar dig*
Jag vann en måndas förbrukning av kattmat idag :D
Älskar mitt nya jobb!
Kom in på msn nån gång bruden så vi kan snacka!!!

2006-12-07 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback