Dagens Pungspark!

Dagen började bra. jag hade en lugn start på dagen och kände att det faktiskt skulle bli kul på julfesten ikväll. nu är det total omvänt och känner att jag snart går hem! vet ni varöfr? här kommer förklaringen:
Jag tog emot ett samtal från en av våra kunder. Han är från början väldigt arg och upprörd han påstår att NÅGON hos oss har sagt till en av hans upprörda kunder att företaget hade stora problem med en del uppgifter (sekretess) han sa att JAG (personangrepp) var värdelös och att om någon hos oss sa så igen så skulle vi fan ha jävligt klart för oss att vi åker ut med huvudet före. Jag försökte tala lugnt (trots att jag hatade honom inombords) och förklara för honom att jag hade väldigt svårt att tro att någon hos oss skulle kunna lämna ut den informationen. Han sa sen att DU OCH DINA arbetskamrater är värdelösa. Hur jävla kul är det att höra på en skala och där sitter jag som en jävla mes och har direktiv om att aldrig skälla tillbaka(oskriven regel). men det är jätte lätt att bara sitta sådär och fjäska för den jäveln! sen när man lagt på bubblar allting upp i en! man blir arg,ledsen och frustrerad på samma gång! FY fan för honom!!! vilket jävla svin han är som får mig att känna såhär! han KÄNNER inte mig, han känner inte till mitt arbete och han känner FRÄMST inte till fakta! DICKHEAD säger jag bara! vilket jävla asswipe!!

Så dagens pungspark går till!:
Fuckern på mobbingföretaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback