Blev Precis Spådd

Jag får väl Erkänna att jag inte tror ett dugg på sådant. jag är ganska skeptisk tyvärr. jag har nog svårt att komma till ro att vissa medel ska avgöra min Framtid. coh det betyder ju också att hela mitt liv är förutbestämt och det är ju bara tragiskt! om det nu är så, så får jag VERKLIGEN hoppas att denna person gjort upp ett gött liv för mig för just nu är det bara "sådär".

En arbetskamrat spåddde mig med nål och tråd för att se hur många barn jag skulle få och såhär blev slutsatsen: En flicka, En pojke och de blir förmodligen två äggstvillingar... Spännande? i think not. så nu sitter jag och ser fram emot slapp mage, slappa tuttar, spräckt underliv och antagligen en slapp Man! För någon anledning måste jag ju ha för att INTE komma i form igen!!!


130983-102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback