A Tribute To Sandra!!!

Idag på jobb så kommer Überbitchen upp och direkt fräser att hennes kompis har suttit helt själv i en kö sedan 08:00! Sandra säger då lugnt och sansat att hon inte blivit informerad om att hon ska sitta i den kön. Überbitchen fräser då att man faktiskt får hålla koll. Sandra påpekar nu lugnare och än mer överlägset att man får hålla koll från båda hållen OCH behöver man hjälp så får man be om det!

Sandra är så jävla bra!! Überbitchen behövs läxas upp hon har alldeles för stora attitydsproblem gentemot oss andra arbetskamrater! Och när det kommer till personen i repan så kan man inte sitta helt tyst och sen beklaga sig när ens komis kommer till jobb. man får faktiskt ha lite jävlar anama och säga ifrån när något är fel ELLER när man behöver hjälp. det är faktiskt ingen som blir sur!

Sandra Förtjänar verkligen Cred för det! Och ännu bättre är det när hon verkligen kan snäsa av Überbitchen utan hämningar! Anledningen till att jag själv inte snäser av henne är för att jag inte sitter i samma grupp som henne och hur mycket jag än skulle vilja så är det inte mitt område så jag kan inte lägga mig i =(

Det är den glada Typen i soffan med blått linne 130983-56

Jag säger bara En sak! Sandra You Da Shit

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, tack tack, jag bugar och bockar!

2006-12-12 @ 09:15:05
Postat av: Fröken Kaos

Oh vad jag är avis! Jag vill också kunna snäsa av bitchar. Är dålig på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback